חנות וירטואלית – מיקסום הכנסות באתר סחר

חנות וירטואלית – מיקסום הכנסות באתר סחר

ישנן לא מעט דרכים להקים אתר אינטרנט. בעזרת חברה לבניית אתרים, דרך שכירת שירותיו של בונה אתרים פרטי, בניית אתר דרך אחת התוכנות הרבות שמציעות פלטפורמות להקמה עצמאית של אתרים’ ועוד.

על נתמקד בבניית חנות וירטואלית?
בניית אתר נכונה תתמקד בשני היבטים עיקריים: ההקמה והמימוש. עוד בשלב התכנון והבנייה, בוני אתרים מנוסים יידעו לתת מענה לדרישות שלשמן האתר נבנה, וכאשר מדובר באתר סחר בדרך כלל הכוונה היא למיקסום ההכנסות שהוא אמור לייצר, או במילים אחרות – מימוש ייעודו.
בניית אתרים אשר אינה כוללת בתוכה יצירת פלטפורמה בתכנון לטווח רחוק אינה מקצועית מספיק. אחד הפרמטרים החשובים לקביעת מקצועיותו ואיכותו של תהליך בניית אתר היא תשומת הלב לגמישות הטכנולוגית הנדרשת. בעולם אינטרנטי מתפתח נוצרות דרישות חדשות ונולדים צרכים נוספים בכל רגע. הקמת אתר באופן מדויק תיצור פלטפורמה המסוגלת להתפתח ולהשתנת בהתאם לדרישות ולצרכים המשתנים מצד אחד, ושומרת על אופיו הבסיסי של האתר מצד שני.

ההתפתחות הטכנולוגית המהירה והצורך במערכת טכנולוגית גמישה מגבירים את החשיבות של רמת התחזוקה יחד עם התאמת האתר לסטנדרטיים הקיימים ברשת. לכן, לשם מיקסום הכנסות של חנות וירוטאלית יש להקפיד שהאתר יעמוד בסטנדרטים ויענה על הדרישות הקיימות בשוק, שאם לא כן, יישאר האתר מאחור ולא תהיה לו שום אפשרות ריאלית לעמוד בתחרות הקשה של עולם האינטרנט.
מערכת טכנולוגית מתקדמת ומודולרית באתר יכולה לספק אפליקציות שונות לקידום השיווק, ליצור ממשק חדשני וידידותי עבור הגולשים, הקונים הפוטנציאליים, המסוגל להתאים את עצמו במהירות ולהסתגל לשינויים, לאפשר לבעלי האתר לעדכן את התדמית המסחרית, להתאימה לצרכים המשתנים של הלקוחות, וכמובן לנהל את התכנים באתר.
מערכת לניהול תוכן

המערכת לניהול התוכן חייבת להיות הבסיס של כל אתר בעל כוונות עסקיות. מערכת כזאת מאפשרת עריכת תכנים באתר, הוספה של תכנים חדשים, עדכון מידע הוספה והסרה של תמונות, סרטוני תדמית ועוד.
שינויים אלה, מעבר להיותם חיוניים על מנת לשמור על הרלבנטיות של האתר, מלמדים גם את מנוע החיפוש על כך שהאתר פעיל. כשאר התוכן משתנה באתר באופן קבוע, גוברת תנועת הגולשים אליו כשמילות החיפוש משתנות ומתרחבות. לכן חשוב מאוד לא לוותר על עדכון התכנים – אתר שבו התוכן סטטי ולא משתנה לא יזכה להתייחסות מספקת של מנועי החיפוש.
עיצוב האתר

אתר הסחר הוא לא פחות מאשר חלון הראווה של העסק. זהו המקום הראשון שבו נתקל הלקוח הפוטנציאלי, ולכן כל נושא העיצוב משמעותי ביותר למיקסום ההכנסות. אתר שלא לוקח בחשבון באופן רציני את עיצובו, אינו בנוי טוב מספיק. המערכת הטכנולוגית המודולרית של האתר חייבת לספק אפשרויות עיצוב משתנה, בהתאם לטרדנים והאפשרויות העכשוויות והמתאימות של העולם האינטרנטית ובהתאם לאופי הלקוחות.
על העיצוב להיות חדשני, אסתטי, ותומך בממשק למשתמש. יחד עם זאת, בחשיבה על העיצוב יש לשים לב שהוא יהיה מספיק אטרקטיבי במטרה למשוך גולשים שביקרו באתר לחזור אליו שוב. עיצוב נכון הוא עיצוב המעודכן בחידושים הקיימים באינטרנט, יוצר אווירה נעימה ומזמינה למשתמש, ותומך בשימושיות באופן שייקל על הגולשים.

אחסון

בניית אתר חייבת לקחת בחשבון את נושא האחסון. אחסון לא נכון, למשל בשרת לא מתאים לגודל האתר, עלול להביא מהר מאוד לקריסתו. לעומת זאת, אחסון טוב בשרת מעולה ומתאים יגן על האתר מפני השחתות זדוניות, יידע לתת גיבוי לתכנים המשתנים ולהבטיח את פעילותו התקינה לאורך זמן.

על מי לסמוך

תחום בניית אתרים הוא תחום מורכב ביותר שטוב אם ייעשה בידי אנשי מקצוע מנוסים המכירים את מורכבות התחום על כל ההיבטים שלו. היתרון הגדול של חברה גדולה ובעלת מוניטין הוא בכך שהיא מעסיקה מגוון של אנשי מקצוע אשר כל אחד מומחה בתחומו. שיתוף הפעולה של אנשי טכנולוגיה, מעצבים, גרפיקאים, מומחי תוכן, מומחי חוויית משתמש, מומחי שיווק ומומחי קידום אתרים יוצר כוח אדיר שמבטיח הצלחה בתהליך הבנייה של אתרים, אחזקתם וכמובן במימוש יעדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.